RSS : Articles / Comments


KEMBALI SEMULA...

4:31 AM, Posted by Yuswani Effendy bin Yusof, No Comment

ASSALAMUALAIKUM....

salam semua...
maaf kerna lama menyepikan diri...insyalllah lps ni akan cuba aktif semula...

arini..kakak n abg ngah dah mula sekolah...mase mula2 pergi tgk jer kawan2 dok main menan...ader la sejam gak dok berkepit dgn ummi..lps tu mula la tunjuk belangnya..abg ngah heran coz ader jugak kot yg buas dr dia..hahahhahaaa..lps dah lama ok la budak 2 rebina tu..siap suh ummi balik lagi..huhuhuuuu..
ader tangkap gambo diorg kat sekolah tapi cari wayar usb plok tak ader..kemana menghilang tak tau la,nanti la buh karang2 kalau terajin...nak masuk kad memory kat laptop ku tak reti..kena tunggu cik abe la nampak gayanya..byk gambo tak masuk lagi.gambo sepjng berjalan sejak kami pulang ke mesia .

nanti yer esok ku update lagi...esok besday abg ngah...sedang pk nak buat kek sendiri atau pon beli jer.. kalu virus malas dtg nampak gaya cam ke kedai la gamaknya...hehehehee
ok jumpa lagi

No Comment